Tijd voor een feestje!

Werken vanuit huis. Nu heel normaal, 10 jaar geleden alles behalve normaal. Als virtueel personal assistant ging dat toen al perfect!

Na jaren mede-eigenaar geweest te zijn van een subsidieadviesbureau, was het destijds tijd voor iets nieuws. Als aanstaande moeder zocht ik flexibiliteit en de mogelijkheid om vanuit huis te werken. Het land door reizen en in de file staan, daar was ik klaar mee. Het roer moest om. Ik besloot mijn twee studies Bestuurskunde en Schoevers te combineren en Slimme Secretaresse op te richten.

Met mijn eerste dochter in mijn arm, achter de laptop en met een telefoon aan een oor ging het werk door. De opdrachten bleven toenemen en de werkzaamheden werden veelzijdiger. Uitbreiding was nodig. Zo nam ik mijn eerste Slimme Secretaresse aan. Gaandeweg kwam ik erachter dat ik liever met ZZP’ers werkte. Dat concept heb ik uitgebouwd. Vrijheid en flexibiliteit. Dat werkt voor mij en voor de mensen met wie ik werk. En bovenal werkt het naar tevredenheid van de opdrachtgevers.

Door de jaren heen heb ik gewerkt met geweldige klanten. Van éénpitters, die een personal assistant nodig hadden, startups die praktische handen nodig hadden, overheden die overzicht wilden, en projecten die structuur nodig hadden. Zelf heb ik prachtige, zeer uiteenlopende opdrachten mogen uitvoeren. Altijd met veel plezier en enthousiasme, tot op de dag van vandaag.

De parel was het team van managementondersteuners van RWS WNZ waar ik de interim teamleider mocht zijn om het team verder te professionaliseren. Wat was dát een leuke opdracht met een geweldig team!

De groei en bloei van mijn bedrijf is te danken aan de geweldige Slimme Secretaresses die de klanten blij hebben gemaakt met hun geweldige werk!

Daarom een heel speciaal bedankje aan de toppers met wie ik de afgelopen jaren heb mogen werken Annemiek, Aphra, Etty, Emmy, Jelly, Angelique, Femke, Sherida en Vincent!


Sun, 23 January